dimecres, 18 de febrer del 2009

ANA MARIA CABALLERO GARCÍA


Hola companys i companyes! Em dic Ana Maria i tinc 12 anys, vaig nàixer el 5/1/1997 a l'hospital de La Marina Alta, en Dènia però ara visc a Xàbia. Sóc simpàtica però a vegades m'enfade. Les coses que m'agrades són: la gimnàstica rítmica, la música, conèixer gent nova i viatjar! He anat a 4 lloc de viatge, què són: Barcelona, Tarragona, Girona i en tinc 2 per fer, què són Menorca i Paris, a Paris aniré amb el grup de danses de Xàbia, i a Menorca amb vosaltres! Espere que ens ho passem molt bé junts i que ens ensenyem moltíssimes coses noves!!Adéu!!

13 comentaris:

  1. hola sóc na Juju=Judit a mi em fa moltssimes pero moltissimes ganes coneixer amics nous com vosaltres m'agrada moltissim qualcar a cavall i tenc una mestra molt guai i m'ensenya a qualcar molt be fins al setembre (qualcar vol dir montar a cavall)besssos juju.

    Adeu wapa.

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. hola ana maria, soc ainoa rivas de fraga.
    Yo també soc simpatica, pero a vegades m´enfado.
    A yó em fa molta ilusió anar a menorca am vosaltres.
    M´agradaria fer amics nous entre els colegis de xabia , de menorca i de alcanar.

    fins promte, si vols pots pasar per el blog de fraga i posarme un comentari.


    adeu. que tu pases ,molt be.

    AINOA RIVAS

    ResponElimina
  6. HOLA!!!!
    Som l´Amanda i la Carmina de Fraga. A nosaltres també ens agrada molt viatjar. Fa uns anys les dos feiem gimnàstica rítmica però ara ja quasi ni ens enrecordem. Tenim ganes d´anar a Menorca per coneixer-vos a tots. Fins promte.
    Amanda i Carmina

    ResponElimina
  7. No son carbons es caragols.
    Esque me encanten.
    Bueno ja ens veurem a Menorca.

    ResponElimina
  8. Hola!!!!!
    Em dic Ainhoa i sóc d'Alcanar ja tinc moltes ganes de coneixer-vos.

    Ami també m'agraden molt els cavalls espero que a Menorca ne veiguem algú jeje

    Adèu un beset

    ResponElimina
  9. Hola ana a mi tambe magrada molt Viatjar jo he anat a 3 escoles diferents com a tu jo vull sebre qui ets perque no ho se.


    ADEU!!!
    jonathan

    ResponElimina
  10. Hola!!
    Sóc Paula.M. d'alcanar.
    Bueno que tal?
    Jo bé.
    Tens ganes de anar a Menorca? Jo si!!!!
    Espero que ens fessem molt bones amigues alli.
    Adéu!!

    ResponElimina
  11. ola
    soc Cristina d'Alcanar gracies per firmar-me
    en ganes de pasarmeu be amb vosaltres =)

    besitosss

    ResponElimina
  12. hola guapisima gracie per pasrate a i lo de guapa n masa jaja mai ambe magardaria que ens fesem amigues .
    Aixi que tagarada e breack dance ?¿?
    que fort jaja vinga guapisima ens veiem !!


    sonietta

    ResponElimina
  13. hola guapisima soc sonia d alcanar veno io tinc 14 anys espero que en fesima migues si si ehh jaja aixi ue tagrada el breack dance ¿?
    k for jaja no pensava que havien gaires xikes que si jaja veo que espero veuret pronte jaja a i de guapa no se jaja kasi res va ens veiem !!




    :P


    sonietta

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI