dimecres, 28 de gener del 2009

CARME CATALÀ CATURLA


Hola, sóc Carme Català Caturla. Tinc onze anys i vaig nàixer el 26-05-97, a l'hospital de Dènia però sóc de Xàbia. Estudie al Col·legi Públic Graüll a 6é B.
M'agrada molt la música i toque la flauta, també m'agrada ballar, viatjar, aprendre coses noves i conéixer a més persones de diferents llocs... i sobre tot, LA FESTA!!
Espere que a l'intercanvi s'haja treballat tant com al nostre col·legi i conéixer l'altre tipus de fer la festa, conéixer els al·lumnes i veure el lloc on anirem a fi de curs.

7 comentaris:

  1. Hola Carme soc na Gemma de Menorca i si t'agraden les mateixes coses que jo segu que ens farem molt bones amigues!QUE VAIGI BE!

    ResponElimina
  2. hola, soc ainoa de fraga, yo abans tambe tocaba la flauta. m´ agradaria molt coneixer a tu i a la teva clase
    adeu, ya ens veurem a menorca si vas!

    ResponElimina
  3. ola soc cristina d'alcana
    jo tambe toco un instrument el clarinet
    espero conexet pronteee =)

    besitoss

    ResponElimina
  4. Hola!!
    Sóc Paula.M. d'alcanar.
    Espero vindre a Menorca i puguer-te coneixer.
    Jo crec que ens ho passarem MOLT BÉ!!!
    Adéu!!

    ResponElimina
  5. ola carme soc Cristina d'Alcanar
    a Alcanar no i an penyes de Sant Joan

    tinc moltes ganes de coneixe a tota la gen
    mols de besitoss desde Cristina

    ResponElimina
  6. hola soc n'Arina de Menorca i Russia es un pais que i a molta neu. i quan vinguis et contare moltes coses mes!!!Adeu

    *Arina*

    ResponElimina
  7. ola carme!!!!
    soc ainoa rivas de fraga,y com ia et vaig dir la ultima vegada, m´agradaria molt coneixer-te a tu i a tota la teva clase.
    astí, tots els de la meua escola, estem molt contents de poder anar a Menorca, sobretot, perque a fraga. no hi ha platja.
    ah! y ya torno a tocar un altra vegada la flauta

    adeu!!!!

    fins promte!!!
    ya ens veurem a menorca


    ainoa rivas

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI