divendres, 13 de febrer del 2009

ANGEL MOLINA MARTÍNEZ


Hola. Em dic Angel i tinc 11 anys. Vaig nàixer el dia 8 d’Octubre , a l’hospital de Dènia però sempre he viscut a Xàbia.Soc un poquet baixet, amb cabell castany , amb els ulls marrons i un poquet verds i també sóc tranquil. M’agrada jugar a bàsquet, de fet jugue a l’equip de bàsquet de Xàbia.Visc amb mon pare, ma mare , la meua germana i el meu germà . D’aquest projecte espere fer molts amics i amigues, també espere que em digueu els vostres messengers per a quan ja no ens vegem més puguem parlar , i per últim espere divertir-me molt en aquest projecte.

3 comentaris:

  1. hola Adria soc en Miquel jo tambe crec que ens durem molt be vueno adew

    ResponElimina
  2. HOLA, SOC AINOA DE FRAGA. A YO TAMBÉ M´AGRADA JUGAR A BASKET. I TAMBÉ TINC MOLTES GANES D´ANAR A MENORCA
    ADEU. FINS PROMTE

    AINOA RIVAS

    ResponElimina
  3. A SE ME OLVIDAVA, A FRAGA NO CELEBREM MOLT LA FESTA DE SANT JOAN, PERO CELEBREM LES FESTES DEL PILAR, QUE SON DESDE EL 8 AL 14 D´OCTUBRE
    ADEU


    AINOA RIVAS

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI