dimecres, 11 de febrer del 2009

ISAAC LLOBELL CATALÀ


Hola sóc Isaac de 6éB i tinc 11 anys. Vaig nàixer el 4 de juny del 1997. La meua aficció principal és el futbol. Estudie en el C.P Graüll i tinc molts bons amics.El meu signe del zodíac és Bessons.Jo tambe visc a Xàbia encara que tinc un poc família a Teulada.M’agradaria ser molt conegut al món del futbol.I espere que el projecte quede genial i a banda espere conéixer molts xiquets i xiquetes de la meua edat i espere fer bona lliga amb ells.

4 comentaris:

  1. Hola soc en Mohammed a jo tambe m'ancanta el futbol i juc amb l'equip C.E. Es Mercadal.

    ResponElimina
  2. Hola Isac soc en Mohammed gracies per envierme el misatge, jo tambe esper que tinguis sort en el futbol i que puguis ser un fubolista de primera.

    ResponElimina
  3. grasies per escriure i jo tambe espere k siges un futbolista de priera

    adeu mohamed!!!!

    ResponElimina
  4. mohamed jo tambe espere que siges un futbolista de primera

    adios mohamed!!!!!

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI