dimecres, 11 de febrer del 2009

JAVIER MATA CARDONA



Hola amics, bo em dic Javier Mata Cardona, la meua localitat és Xàbia.Vaig nàixer el 8 d´agost de 1997.Les meus aficcions són treballar en l´ordinador,he dut a terme moltíssimes pàgines web amb amics. M´agrada moltíssim la tecnologia però sobretot la informàtica.Pense que gràcies a açò ens podem comunicar amb tots i ens facilita molt el projecte de Sant Joan, el meu millor encàrrec d´aquest projecte va ser el de l'entrevista l´any 2008 a unes persones majors, en la fundació CIRNE. Vaig anar amb tres companys més de l´escola, quan anaven a 5è.El meu signe del zodiac és: LEO, i vaig al C.P Graüll. L´any que ve aniré a l´institut per la qual cosa em sap molt greu deixar l´escola en la que he passat part de la meua vida.Recordeu que el nostre projecte segueix en aquest blog.GRÀCIES AMICS!!!!

1 comentari:

  1. ola javier soc d'alcanar i em dic cristina em

    paso hores davan l'ordenador

    ja ens coneixerem



    besitos

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI