dimecres, 11 de febrer del 2009

ROSARIO ORTIZ MARTINEZ



Hola em diuen Rosario Ortiz Martinez i tinc 11 anys. Sóc alta i tinc el monyo llarg.Vaig al C.P Graúll i vaig nàixer a Dénia. El meu signe del zodíac és Àries.M’agraden molt els animals i tinc 3 germans. A la major li diuen Nieves, a l’altra li diuen Esmeralda i al meu germà li diuen Ernesto. M’agrada molt la FESTA i sóc DIVERTIDÍSSIMA.Sempre m’estic riguent! El que més m’agrada del projecte és que col·laborem tota la classe i espere que tinga un molt bon final! ADÉU AMICS!

2 comentaris:

  1. HOLA SOC AINOA DE FRAGA, I YO SOL TINC UN GERMÁ , QUE ES DIU AITOR.

    ANIRÁS A MENORCA??? M´AGRADARIA MOLT SER LA TEVA AMIGA!!!


    ADEU

    AINOA RIVAS

    ResponElimina
  2. hola Ainoam si baix a menorca i tu?adeu

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI