dimecres, 11 de febrer del 2009

ANNA POLVOREDA RAMIRO



Hola sóc Anna Polvoreda i visc a Xàbia.Vaig nàixer l’any 1997 i tinc 11 anys. El meu signe del zodíac es Sagitari. Vaig al Col·legi Públic Graüll i la meua millor amiga és Mireia. M’agraden els gossos, els gats,i un poquet els hamsters però també els cavalls. Tinc 2 germanes una té 13 anys i l’altra 3 i són molt amables amb mi.Això sí, no sempre.La cantant que més m’agrada és Amaya Montero i la cançó que més m’agrada és “El vestido azul”. De sèries de la televisió m’encanta LALOLA però ja s’ha acabat. Bé, però ara veig altres programes.Espere que aquest projecte que estem fent tinga un bon final en un bon lloc on tots ho passarem molt bé!

2 comentaris:

  1. Hola sóc Paula.M. de alcanar.
    Tinc ganes de anar a Menorca.
    Saps a mi també m'agrada LALOLA. Pero ara que s'ha acabat t'aconsello mirar 18. És molt bonic.

    Dew.

    ResponElimina
  2. Hola,em dic Melanie,i sóc de Alcanar!
    Espero que pronte anessim a Menorca!
    Bé la que ta firmat ans es una de les meues millors amigues entre d'altres!
    El meu comentari no esta a la web dels de Alcanar ja que fa poc l'envia't!
    Pro tant es!
    Adeu;)

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI