dimecres, 11 de febrer del 2009

CARLA VALLÉS NAVARRO


Hola sóc Carla Vallés i tinc 11 anys .Vaig nàixer a la Pedrera de Dénia, el dia 27 de desembre del 1997.Visc a Xabia i vaig al C.P GRAULL .El meu signe del zodíac és Capricorn .M’agrada la gent divertida,simpàtica i amable.M’agraden els gats i els gossos.També m’agrada moltíssim la festa de Sant Joan i tots els anys participe en ella.L’any passat vaig eixir reina de la festa de Sant Joan.Tinc dos germans.Espere que el projecte de Sant Joan acabe molt bé.M’agrada la Quina Estación, El canto del loco. De series m’encanten el Internado, Callejeros, Aida. Les meues millors amiges són Ana M., Anna P. Miriam,Carme i Yaiza.

2 comentaris:

  1. hola carla magrada molt sa foto i esper que siguem amigues adeu!!

    ResponElimina
  2. hola!!!!!

    Soc Amanda
    de fraga!!!!!!

    Jo tambe espero coneixert a mercadal i que sigem molt amiges...

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI