dimecres, 11 de febrer del 2009

ANNA PONS CRESPO

Hola em diuen Anna Pons tinc 11 anys, visc a Xàbia i vaig nàixer el 14 de juny del 1997. M’agraden molt el conills,el meu signe de zodíac és Bessons. A mi m’agrada molt la ¡¡FESTA!!,i vaig al Col·legi Públic Graüll. Tinc una germana que té 16 anys i es diu Maria.Sóc fan d’Anabel.
Va pasar per Operación Triunfo i m’agrada perquè és guapa,simpàtica...Sóc una persona amable però amb un poc de caràcter.Les meues amigues són: Ana Maria, Carla, Miriam, Carme..Les serie que més m’agrada és Física o Química. Espere que amb aquest projecte aprendré coses noves i coneixeré a gent d’altres llocs.

3 comentaris:

  1. Hola Anna soc en Jonathan.
    I te escric per xerrar de Sant Joan.
    Sant Joan el selebrem a Ciutadella.

    A Sant Juan feim una foguera i cremam mobles vells.
    Tambe alla un home que du un be a la espatlla.

    !!adeu !! fis un altre dia.

    ResponElimina
  2. Hola Ana soc Audinga.
    A mi tambe m`agraden els conills jo antes tenia un conill que es deia Mika


    AUDINGA

    ResponElimina
  3. hola ana, soc ainoa, de fraga. yo vaig neixer 2 dies abans que tu, el dia 12 de juny. pareixes molt simpatica. adeu

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI