dijous, 26 de febrer del 2009

DANIEL TANASE


Hola al·lots i al·lotes!!Sóc Dani, el més "trasto" de la classe de 6éA. Vaig nàixer a la capital de Romania i ja fa sis anys que visc a Xàbia. El meu aniversari és el 13 d'octubre i enguany faré 12 anys. M'agrada molt mirar la tele, en especial el programes d'esport: tenis i karate sobretot. Tinc dos germans de 30 anys i ja sóc tio!El que més m'agrada del projecte és conéixer-nos a Menorca i tindre un bon fi de festa. Tinc pànic als rotwaillers i en canvi, tindria molts gats, de totes classes i colors!!!Bé, estem en contacte. A la foto teniu el vertader DRÀCULA!!

8 comentaris:

  1. ¡¡¡Hola!!!
    Em dic Inés i soc del col.legi de Fraga.
    M'ha agradat la teva presentació.
    Espero coneixer-voss mes bé.
    Adeu

    ResponElimina
  2. HOLA DANI!!!!

    Soc Ariadna de Fraga, m'ha agradat molt la teva presentació, encara que a mi no m'agraden els dracules.

    ResponElimina
  3. jeje igual k yo XD
    em dic marc m'agrada
    bueno ya veureu la
    descripcio a la de
    fraga soc
    marc silvestre
    diseulo alli

    ResponElimina
  4. Hola dani.Em dic jordi berenguer cabrera.Soc de Fraga.Vaig neixer el 11 de gener de 1997. Vaig a 6eb.Soc del C.e.i.p miguel servet.M´agrada veure la tele, anar amb les meues amigues de paseig i esquiar que vaig esquiar.A la meua clase som 26.Tambe m´agrada molt anar a clases d´ingles. ADEU

    ResponElimina
  5. jeje igual k yo XD
    trasto de la clase
    hi ha em firmareu
    a el de marc fraga
    al silvestre hi ha
    em comentareu pliz.

    $-''M@rC''-$

    ResponElimina
  6. sóc un altre marc, de 6éA

    que vol dir al·lots i al·lotes?

    jo també sóc del barça, és el millor

    parlem una mica diferent de vosaltres ,però més o menys igual i ens entenem

    ENS VEIEM A MENORCA!!

    ResponElimina
  7. al lots i al lotes vol dir a tots i a totes de dani pera mac de 6eA

    ResponElimina
  8. hola!!!!!!

    Som l´ Amanda i la Carmina som de Fraga!!!!

    Nosaltres a la nostra clase tambe hi ha un nen de Romania que es cride Mario.
    A nosaltres també ens fascina la història de Dracula.

    ¡¡¡¡¡¡ADEU!!!!!!

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI