dilluns, 2 de març del 2009

ROBERTO MARTINEZ GALLEGO


Hola! Em dic Roberto i vaig a la classe de 6éA. Vaig nàixer el 7 de juliol del 1997. Sóc un cranc!!M'agrada molt el bàsquet i el meu jugador favorit és Navarro del Barça.Sóc del Barça, tant per al futbol com per al bàsquet. M'agrada molt la música de la discoteca MASIA i altres més.Sóc un DJ aficcionat.Em ma casa tinc un equip per mesclar música. La meua família és d'un poble que es diu Càrcer però visc a Xàbia. Sóc una persona generosa, simpàtic i amic dels meus amics. Espere que funcione molt bé el projecte. Espere veure-vos a Menorca!!

5 comentaris:

  1. Jo també soc del barça, però només de futbol perque de basket soc de los angeles lakers.
    A jo també em xoque la musica de Masia sobretot masia picture i masia criminal.

    ResponElimina
  2. Jo tambe vaig naixer al 1997. El meu aniversari és el 19 de maig. Jo també sóc del barça, el madrid no m´agrada
    gaire. El que mes m´agrada del projecte es que anirem a Menorca.
    M´ha agradat molt la teva presentaciò.

    ResponElimina
  3. hola em dic Marina!!

    Tinc moltes ganes de veuretus a Menorca tots el de la clase gaire bé no ens ho creiem. Jo no soc del Barça sóc del Real Madrid, però no passa res podem ser grans amics!!!

    UNA ABRAÇADA DESDE FRAGA

    ResponElimina
  4. hola sóc la Ruth d'Alcanar!
    jo també sóc del barça, però.... no es que em preucupo molt pel seu resultat.
    ESpero veure't per menorca!
    un besset molt fort des de Alcanar

    ResponElimina
  5. Wenas tioo.

    Sóc Pau de Alcanar.

    Pos com he dit sóc d'Alcanar i partisipo al projecte. M'he llegit la teva descripcio i... weno, la veritat esk no tenim moltes coses en comu.. jeje magrada el basket i axó però en el tema de la música discrepem.

    Però ress.. espero boret per Menorcaa

    Si tens oportunitat comenta al blog del meu centree, Graciess...

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI