dimarts, 3 de març del 2009

JUAN VALLÉS CRESPO

Hola em diuen Juan Vallés i tinc 11 anys. Vaig nàixer el 13 d'agost de 1997.M'agraden els esports, sobretot el tennis. El meu color preferit és el taronja i l'estació que més m'agrada és l'estiu.M'agrada llegir i dibuixar. Vaig a música i toque la percussió.M'agrada molt la pasta per a menjar i quan acabe de jugar a tennis m'agrada beure Aquarius.Fa poc li vaig demanar eixir a una amiga i encara no m'ha contestat! Em pareix molt bé que fem l'intercanvi per conéixer noves cultures i llenguatges. Tinc ganes d'anar a Menorca i conéixer molta gent!

4 comentaris:

  1. yo tambe
    toco la bateria
    pro yo la tinc
    negra. ya em firmaras
    a marc silvestre
    de fraga al prime

    ResponElimina
  2. ola jo em dic emilia i vaig al CEIP miguel servet a Fraga.
    Jo vaig nàixer el 12 de agost.
    donç, molts abraços de part de Fraga a Xàbia.

    ResponElimina
  3. ola juan soc jose jo tambe tocaba percusio adeu

    ResponElimina
  4. Heys tIo!!!

    Hem diuen pau i soc d'Alcanar,


    io toco la guitarra, el baix i estic aprenen a tocar la bateria.

    Abore si mos beem i en sort ens fem amics.. jeje


    weno res a dir.. passat pel blog del meu centre i si pots comentaa


    mos beem a menorca crack!!!

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI