dilluns, 16 de febrer del 2009

JÚLIA BISQUERT LLOVERAS

Hola! Sóc Júlia i tinc 11 anys. Vaig nàixer el 10 de Març del 1997 a Barcelona, per tant, sóc Piscis. Ara visc a Xàbia i vaig al C.P.Graüll amb els meus amics i amigues. M’agrada jugar a tennis i també llegir llibres d’aventures i no dels avorrits. M’agraden els gossos grans però com a ma casa no caben, tinc dues tortugues anomenades “Popeye” i “Olivia”. Tinc un germà anomenat Max que té 5 anys i encara que de vegades ens barallem (coses de germans) també ens estimem i en ocasions juguem junts. Desitge que el projecte de Sant Joan vaja molt bé i que ens vejem promte ja que tinc moltes ganes de conéixer-vos. Bé, adéu i fins promte!

8 comentaris:

  1. HOLA JULIA SOM N`ÀNGEL DE MENORCA SA FOTO ES GUAY JO TENC UN DE CA QUE ES DIU BETHOVEN VISC AL CAMP I TENC ANIMALS

    ResponElimina
  2. Hola, a mi també m'agrada molt llegir, estic encantat de conèixer algú a qui li agradi!!!

    Guillem L. S.

    ResponElimina
  3. Hola julia soc Amanda a jo tambe m' agrada els cans pero m'agrada mes els patinatge , tambe tenc 11 anys vaig repetir sagon i ara vaigv a 5é.

    ADEU!

    ResponElimina
  4. hola julia a mi tambe magradén els cans i tots els animals esper que quan vinguis ens cuneguem millor.

    Franco. Ruival. Scarpa

    ResponElimina
  5. Hola Julia soc na Gemma i a mi m'agraden els llibres de aventures i de misteri els qui mes m'agraden son els de Geronimo Estilton.
    Segueix lletgin que es molt divertit!
    aaddeeuu!

    ResponElimina
  6. hola Julia soc Miquel a mi tambe m'agraden els llibres d' aventures i al pati de ca meva tenc dos cans que es diuen Tap i Top i esper que l'intercambi sigui molt divertit. adeu !!!!!

    ResponElimina
  7. Hola em dic Marc F. ila meva germana na Marina té un gos de la mateixa race que el de la teva foto.

    Marc F. Ll.

    ResponElimina
  8. Hola!!!
    Jo també em dic júlia i sóc del IES Sòl de riu d'Alcanar.
    A mi també m'agraden molt els gossos i també tinc un germà de cinc anys i a vegades també ens barallem.
    Espero que ens veiessim a Menorca, per que tinc ganes de coneixer-vos a tots.
    Adéu!!

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI