dilluns, 16 de febrer del 2009

YAIZA GARCIA RODRÍGUEZ

Hola sóc alumna de 6éA i em diuen Yaiza. Tinc 12 anys perquè els he cumplits el 10 de Febrer i vaig nàixer a l'any 1997 a Barcelona però amb 7 mesos vaig vindre a Xábia.Sóc Aquari. M'agrada conectar-me al messenger,i m'agraden molt els gossos , tinc un yorkshire molt xicotet que es diu Rocky, com el boxejador.
Sóc morena amb ulls marrons , simpàtica i molt trasto sempre faig trastades amb Jose tot i que la meua millor amiga és Alba.
Espere que coneixer molta gent de menorca,tarragona ... etc i el viatge de fi de curs que será a Menorca que tinc moltes ganes.

4 comentaris:

  1. hola yaiza!!!
    em dic ainoa, y soc de l´escol.la de Miguel servet, a fraga. a yo també m´agrada molt conectarme al messenger.Y TAMBÉ SOC MORENA Y AMB ELS ULLS DE COLOR MARRÓ.
    M´ AGRADARIA CONEIXER A TOTA LA TEVA CLASE CUAN ENS ANEM A MENORCA.

    ADEU, FINS PROMTE
    AINOA RIVAS

    ResponElimina
  2. hola , Yaiza soc la Ariadna de cinqué. Com que ja ens coneixem he pensat que en comptes de xerrar pel msn que tambe ens enviem comentaris per aqui ... ok


    dew petons...

    ResponElimina
  3. Hola yaiza es molt divertit poder xerrar amb tu per el msn per que ets molt simpatica bueno almenys per jo (moltissim) i estic molt trista perque no vens a menorca i crec que no ens voras!!!!

    judit de 5è menorca-mercadal.

    adeu!!

    ResponElimina
  4. Hola!!! som na Noelia na Michelle i en Francesc i som molt amics .Com va per Xabia?
    Ja tenim moltes ganes de venir a Xabia.Adeu!!! :)

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI