dissabte, 21 de febrer del 2009

LES CLASSES


I ací estem tots i totes!!!

9 comentaris:

  1. Hola soc na Judit.A mi m'agraden totes les festes de Menorca.A Es Mercadal es celebren les de sant Martí i a Ciutadella les de sant Joan. Una de les raons per que m'agraden es per que a mo mare li agraden i ella sortia amb el cavall. Ja us explicare mes coses!!!!

    ResponElimina
  2. Hola soc en Francesc i jo tenc de esser el fabioler del meu poble i esper que fegem bona amistat. Sabeu que es el fabioler ? El fabioler sona un fabiol i un tambor damunt d'un ase i es el que va davant de la filera de cavalls sonant .

    ResponElimina
  3. Hola amics i amigues!
    Que tal va tot per alla?

    soc na Catalina i tenc un amic que es diu Francesc, i ell sera fabioler de ses festes de Mercadal, que les anomenem Sant Martí.

    A mi magraden ses festes perque tenc molts de famíliars que tenen cavalls i ames es meu germa va a cavall i jo coant puc es vaig a veure.

    Una altra rao perque m'agraden es cavalls i ses festes es perque quant tenia 3 anys anava a qualcar a ca el meu conco;be aixi que m'agraden es cavalls

    ADEU!!! amics i amiges fins prest!

    ResponElimina
  4. Hola soc n'Adria i en Mohammed esper que mus fagem amics de tots.

    ResponElimina
  5. hola a tots soc en Francesc i aqui quasi tots som del barça el barça ja esta a la copa del rei (a la final)bonu adeu

    ResponElimina
  6. Hola amics i amigues de Xabià soc na Catalina
    esper que seguem molt amics i amigues!
    estic esperant l'intercanvi amb molta ilusio com molts fiets i fietes de la meva classe

    Fins prompte adeu

    una forta abrasada i molts bessos per a tots

    ResponElimina
  7. Soc na Noelia de 5é de Menorca i esper coneixer-vos a tots prest i que aquest projecte vagi molt bé

    ResponElimina
  8. Hola soc n´Adria i esper que el projecte os agradi a tots.

    ResponElimina
  9. Hola amics i amigues!
    Avui hem vist el video del solstici d'estiu, ens ha agradat molt, el divendres vindrà a sa nostra classe un senyor que sap moltes coses del camp què es feien per Sant Joan, ja us explicarem...

    Al·lots i al·lotes del CP Mare de Déu del Toro

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI