dimecres, 25 de febrer del 2009

MIREIA MORAGUES PITARCH


Hola sóc Mireia Moragues Pitarch .Tinc 11 anys i vaig nàixer l’1 de Agost de l’any 1997 i el meu signe és Lleó .Vaig al C.P Graüll que està en Xàbia .Les coses que més m’agraden són ballar, estar en animalets bonics i sobre tot estar en la meua gosseta Inca . Estic fent-me una casa al peu del Montgó . El meu menjar preferit és la lassanya .Les meues millors amigues són Ginevra ,Anna i alguna més .Tinc una familia molt bona i tinc un germà de 13 anys que es diu Arnau i uns pares que es diuen Juan Carlos i Chelo.

Crec que en aquest projecte podré saber més coses d’altres persones i d’altres escoles

3 comentaris:

  1. HOLA MIREIA!!!!!

    Soc Ariadna de Fraga, i a mi me encanten els animals, aunque ma mare no mes en deixe tindre a casa peixos i una tortuga, que casi sempre estic jugan amb ella. Jo tinc un germa de 17 anys que es diu Victor.

    ResponElimina
  2. hola ens diem Aitor i Benji tenim 11 el Benji es tauro i el de l´Aitor es virgo a nosaltres ens agrada jugar amb els amics i jugar ambs els gossos en el mont tambe ens agrada el barça.

    ResponElimina
  3. hola ems dic Marc, Raúl i tenin 11 anys nos agrada los animals i els deports ens agrade molt el fútbol,som uns jugadors del equip de Miquel Servet.Espero que L' intercambi sigue molt divertir espero coneixerbus a tots

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI