dimecres, 25 de febrer del 2009

ELENA NAVAS PEDROS

Hola sóc Elena i tinc 11 anys. Vaig nàixer el 16 de març del 1997 i el meu signe del zodíac és Peixos.Vaig al Col·legi Públic Graüll.Visc a Xàbia i la meua amiga preferida, entre altres, és Mireia i Anna Polvoreda..Tinc un germà que li diuen Álvaro que té 20 anys.El meu menjar preferit és la pasta. Els meus pares es diuen Paco i Tere.Tinc un gos que li diuen Yaco i es un Mastin. A la meua caseta de camp tinc 12 cavalls, 3gats i un gos que no se la raça perè és molt menut i molt fosc.A mi m’agrada el ball i el karate i espere que el projecte isca d’allò més bé!! Fins prompte!

4 comentaris:

  1. Hola Elena som na Gemma i n´Ariadna des Mercadal Menorca.
    A les festes de Sant Joan les feim a Ciutadella. A Mercadal tambe les feim i lis deim festes de Sant Marti el que no canvia es que a les dos les feim amb cavalls.Despues de Sant Joan cada poble fa les seves festes.


    un besito... Elena.
    i bon viatje a tots.

    ResponElimina
  2. Hola Elena io soc Audinga del colegi Miguel Servet de Fraga. M`agradat la teva biografia.
    Io tambe tinc un gat que es diu Milton pero io li dic Miltonton


    AUDINGA

    ResponElimina
  3. Hola Elena, jo també em dic Alba Buisán Navas, els vostres textos estan molt ben escrits, espero que mos disseu comentaris al nostre blog. Tinc moltes ganes d'anar a Menorca, per puguer-nos conèixer i parlar.

    ResponElimina
  4. Hola!
    Som la Inés i la Sbrina del colegi Miguel Servet de Frga.Tenim 12 anys.
    La Sbrina es mes gran que jo, per mesos.
    Ba nexer el 26 de Gener del 1997 al Marroc.
    I jo vai nexer el 25 d´agost dedl 1997.
    Ens agrade tambe els animals i tenim germans mes grans.
    Tambe esperam que el projecte sortisque d´allo mes be.





    Un salut dels bostres amics de Fraga (Inés i Sabrina)

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI