dimecres, 25 de febrer del 2009

ANTONIO VILAR SELLÉS

Hola a tots i a totes!Sóc Antonio i tinc 12 anys. Vaig nàixer l'any 1996 en març. Sóc Peixos del signe del zodíac. M'agrada molt l'esport, com per exemple, el bàsquet i el futbol. També m'agrada molt parlar amb els meus amics. La informàtica també m'agrada molt i sempre estic amb l'ordinador. Espere que em feu algun comentari i així podrem començar el contacte. El projecte m'està agradant molt perquè estic aprenent coses noves que no sabia.Vos espere ací al blog!

2 comentaris:

  1. hola Antonio:

    Com estas?

    Som l'Emilia i l'Anabel de Fraga.
    A nosaltres tambe mos xoquen molt els ordinadors i una miqueteta el futbol.

    Esperem que ens trobem a Menorca i pugem xarrar.

    una abraçada.


    Anabel i Emilia

    ResponElimina
  2. hola com esteu jo estic be i vosaltres? adeu asta menorca.antonio

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI