dimecres, 25 de febrer del 2009

ADRIÀ GARCIA SIVERA


Hola companys i companyes del projecte!Sóc Adrià i tinc 11 anys, com els meus amics i amigues de Xàbia. Vaig nàixer l'any 1997 a Dénia el dia 25 de novembre.Sóc un Escorpí molt nerviós que fa enfadar molt als mestres i a les mestres de l'escola.M'agrada jugar al futbol i tot el món relacionat amb el tennis. Tinc un germà que té 6 anys i és tan gandul com jo.M'agrada molt aquest projecte perquè treballem en equip, practiquem informàtica i altres coses. Adéu amics i amigues de Menorca, Fraga i Alcanar. Us espere al blog! La foto que tinc posada és de MASIA, que és una discoteca que m'agrada molt per la música que posa i la gent que va (encara que jo no puc anar encara!)

2 comentaris:

  1. hola adria m'ha agradat molt el teu discurs. Jo també tinc una germana de sis anys i també m'agrada molt jugar al futbol soc del col.legi ceip miguel servet.

    ResponElimina
  2. Hoolaa!
    Em dic Paula i sóc d'Alcanar.
    Jo també soc escorpí, faig l'aniversari el 26 d'octubre, i també tinc un germà de 6 anys.
    Espero que ens coneixem a Menorca.
    Un beseeet!

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI