dijous, 26 de febrer del 2009

MINERVA GREGORIO RAMIRO


Hola a tots i a totes!! Em dic Minerva i tinc 11 anys.Vaig nàixer el dia 8 de desembre del 1997 a l'hospital de Dénia però sóc de Xàbia. Sóc Sagitari encara que podria ser Bessons perquè tinc un germà bessó.Practique tres dies a la setmana l'atletisme i el que més m'agrada és fer sèries de 300metres. Ja tinc 10 o 12 copes guanyades! No menge molt i per això sóc baixeta però molt xarradora!No m'agraden els animals i tinc pànic i fòbia les rates. Sols tindria, si ma mare em deixara, algun gatet...M'està agradant l'experiència perquè pense que és una bona idea per fer amics. Vos espere pel blog! Adéu!

5 comentaris:

  1. hola Minerva io soc Audinga, soc de Fraga.A mi si que m´ agraden els animals. Tambe m`agradat la teva biografia.



    AUDINGA

    ResponElimina
  2. Hola!!!!!
    A mi tambe m´hagrada aquesta experencia de sant Joan i el blog.
    Perdó jo em dic Inés i soc de Frga.
    Espero ser la teva amiga de blog.
    Visita el nostre apartat del blog.
    Atentament una amiga del blog
    Inés
    Adeu.
    :)
    8)
    c
    )
    c
    :()

    ResponElimina
  3. hola soc na Michelle esper que ens feguem amigues.
    Mesta agredant molt aquest projecte
    adeu.

    ResponElimina
  4. Hola som juan i dario. Juan te un gatet que es diu Rita, es taronja i blanca. Jo fa uns quants anys tambe anava a atletisme i anava pels pobles prop de Fraga. Tenim moltes ganes de coneixet a tu i als teus amics i amigues. Fins la excursió de fin de curs.
    Adeu.

    Joan i Dario

    ResponElimina
  5. Hola Minerva m'agrada molt la teua foto que t'has posat del gatet amb ales!!!
    T'ho vas passar be a les Barranqueres??

    Adéu!!!!!

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI