dimecres, 4 de març del 2009

ALEX DEVESA THOMSON


Hola em dic Alex.M'encanta el futbol i el meu equip favorit és el Real Madrid.També m'agraden els animals.Tinc 3 gossos i dos gats. Els gossos es diuen Odin, Fredi i Diqui i els gats Lluna i Strripe. Vaig nàixer l'any 1997 a València el dia 27 d'octubre. Ara visc a Xàbia.Ma mare és de Nova Zelanda i mon pare d'aquí. Tinc un germà major que jo i no ens portem massa bé perquè sempre discutim per tot. Viatge prou i l'últim viatge que he fet he anat a Nova Zelanda amb 26 hores d'avió d'anada.Quan anem a Nova Zelanda parem a Xina i agafem un altre avió. Hui, dimecres 4 de març, ve la meua tia i la meua cosina de Londres i estic content perquè tinc ganes de veure-les. No sóc fester de Sant Joan però si d'altres festes de Xàbia. M'agrada el que estem fent perquè ho fem tots junts.

2 comentaris:

  1. Hola,soc n'Ali, jo he nascut al 28 de octubre,
    Soc d'un equip de futbol,del equip C.PMercadal,tenc el nombre 15.
    Adeu.
    Esper que siguem amics.

    ResponElimina
  2. Hola alex thomson ens diem Juan i Jordi.Som de fraga i a nosaltres ens agrada el Barça i ens agradaria coneixer a mesi i a xavi.

    Jordi i Juan

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI