dimecres, 4 de març del 2009

ALEJANDRO CERVERA TORRADO


Hola!Em diuen Alejandro i m'agrada jugar al futbol i al bàsquet. Vaig nàixer el 21 de novembre del 1997. M'agraden molt els animals,els gossos són els meus preferits. A casa, tinc una gosseta que tots els dies ve a per mi a l'escola acompanyant a ma mare. Es diu Lluna i no sé la raça que és perquè és una mescla. El tema que més m'agrada és el de història sobretot l'època dels romans perquè van conquerir moltes terres. Tinc un germà que es diu Fran i és més menut que jo. M'agrada molt viatjar i aquest Nadal he estat a París. Entre setmana vaig dos dies a bàsquet amb Marc,Angel i Roberto. El qui més m'agrada del bàsquet és Codie Bryan.El projecte és molt interessant perquè és de Sant Joan i és la festa que més m'agrada.

3 comentaris:

  1. hola, em dic ainoa i soc de fraga.
    A yo també m´agrada jugar a futbol i a basquet.
    A Fraga no es celebre molt la festa de sant joan... adeu

    ResponElimina
  2. HOLA!!
    Som la Carmina i l´Amanda de Fraga. A nosaltres ens agrada el tenis i no tan el basquet. L´Amanda té un gatet petitó i jo, la Carmina tinc un canari. Esperem veure't a tu i als nens i nenes de la teva clase.

    ResponElimina
  3. Hola!
    Jo soc la Júlia de l'IES Sòl de Riu d' Alcanar.
    A mi tambe magraden els gossos i el futbol.
    Espero impacient el viatge a Menorca i tambe espero coneixervos a tots.

    Adéu!

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI