dimecres, 4 de març del 2009

DAVID CATALÀ GRIMALT

Hola!em dic David i estudie al C.P Graüll.Vaig a la classe de 6éB. Vaig nàixer el dia 22 de setembre de 1997 a l'hospital de Dénia però sempre he viscut a Xàbia. Visc al port,prop de la vora de la mar amb ma mare, mon pare i la meua germana que és més major que jo. M'agrada molt jugar a futbol i sóc del València C.F i de l'Atlètic de Madrid.També m'agrada el ping pong i el tenis. El meu menjar preferit és la lassanya que fa ma mare encara que les altres també m'agraden. M'agrada molt viatjar i ja he anat a Andorra, França. Espere que el que estem del projecte tinga un bon final i resultat.Espere les vostres firmes i visites!!

2 comentaris:

  1. Hola em dic Marc i m'encanta el futbol.
    El meu àvi li agrada el mateix equip que a tu.
    Una cossa tota la meva familia de Ciutadella es pensa que quan dic Xabia dic àvia.

    Marc (Menorca)

    ResponElimina
  2. Hola David, som Ariadna i Audinga. Som de Fraga del col.legi Miguel Servet.
    Ens ha agradat la teva biografia. Tenim moltes ganes de coneixer-te.



    ARIADNA I AUDINGA

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI