dimecres, 4 de març del 2009

ALICIA BISQUERT MENGUAL


Hola! em dic Alicia.Vaig nàixer el 27 de març de 1997 a Dénia. Visc a Xàbia a la part del poble. Estudie al C.P Graüll i tinc 11 anys però prompte faré els 12! M'agrada la música pop i rock, sobretot els Jonas Brothers, Taylor Swift i Kelly Clarson. El meu menjar preferit és el putxero, que és una recepta que porta carlota, carn, vedella, pollastre o gallina, creïlla i altres verdures. Tinc un conill que es diu Panxo per això he posat una foto de conills.Estic contenta perquè a fi de curs aniré a Menorca amb els meus amics i de segur que ho passaré molt bé. El viatge que més m'ha agradat de tots els que he fet ha sigut Barcelona perquè és una ciutat molt gran i on es troba una de les obres de Gaudí que s'anomena la Sagrada Família.Encara no està acabada però diuen prompte ho estarà.

Espere qu el projecte de Sant Joan que estem fent ens agrade a tots com a mi m'està agradant.

4 comentaris:

  1. Hola Alicia soc n´Ariadna i a mi tambe m´hagrada na Taylor Swift trobo que es molt bona.

    ResponElimina
  2. Hola soc Amanda a jo tambe ma grada sa musica
    pop,rok i moltes cançons mes.
    Jo tambe vaig neixa en el 1997 dia 14 de maig.
    Ara vaig repeti 2 nys dos mes que van neixa en el 1997 se diuen Adria i Mohammed.

    Amnda Romero Zapata 4/3/2009

    ResponElimina
  3. Hola som Joan i Dario,per a fi de curs també anirem a Menorca, ens agradaria coneixer perque pareixes molt simpàtica i agradable.Esperem que ens puguem conèixer a Menorca.
    Adeu
    Joan i Dario

    ResponElimina
  4. Hola Alicia sóc Marc. He vist que és el teu cumple. MOLTES FELICITATS. Passat per el nostre blog d'Alcanar i veuràs el meu comentari i els dels meus companys. Ens veiem a Menorca.

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI