dimecres, 4 de març del 2009

ALEX HADRI DIEGO


Hola, em dic Alex i visc a Xàbia. Toque el violí i m'agrada moltíssim dibuixar. Sóc dels que millor dibuixe de la classe. Vaig nàixer el 31 de juliol de 1997 a l'hospital de Dénia. Tinc un germà menut de 8 anys i no ens portem massa bé perquè sempre ens estem barallant!Supose que són coses de germans. El meu menjar preferit és la lassanya, jugue a pilota valenciana amb Nico i Josep. M'agrada molt viatjar, vos recomane que aneu a Amsterdam! No m'agrada del projecte que encara no ens hem vist i m'agrada perquè anirem a Menorca a passar quasi una setmana!Vos espere al blog!adéu!

3 comentaris:

  1. eisss io sóc Sònia de Alcanar has dit que t'agard dibuixar i per el que veig t'agraden els graffitys no¿?
    Ami també... vinga espero veuret pronte jajaja !!
    Vinga bessets !!

    ResponElimina
  2. hola Alex:

    som l'Emilia i l'Anabel de Fraga.
    a nosaltres tambe ens agrade molt dibuixar.
    esperem veure't aviat a Menorca.

    esperem que estiguis be.
    Un salut:

    Anabel i Emilia

    ResponElimina
  3. hola em dic meritxell

    soc d'Alcanar.

    jo tambe toco un instrument el clarinet.

    tambe tinc un germa pero de 4 anys i tampoc ens portem massa bé.

    bueno tinc moltes ganes de anar a menorca.

    adéu.

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI