dimecres, 4 de març del 2009

NICOLAU ROS BOU


Hola! Em dic Nicolau però tots em criden Nico. Tinc 12 anys i vaig nàixer el 26 de febrer de 1997. Jugue a pilota valenciana i també m'agrada el tenis.M'agraden els animals en especial les serps perquè són exòtics.M'agraden els cotxes grans com un Toyota.M'agrada veure la Fòrmula I i jugar a la Play.Encara no sé què seré quan siga major però m'agradaria ser arquitecte. Espere que siga un projecte on pugam conéixer gent i enterar-nos un poc més de com se celebra Sant Joan en altres localitat. Vos espere al blog!

6 comentaris:

  1. hola nicolau el teu cotxe mola!!! som en Migue i en Marc.w

    ResponElimina
  2. hola Nico, mos ha agradat molt el teu discurs. Nosaltres som Agustin i Ivan .A mi ,Ivan també m 'agrada molt el tennis.
    fins abiat.

    ResponElimina
  3. m'encanta el cotxe de la fotografia

    ResponElimina
  4. Hola!

    Em dic Júlia i soc de l'IES Sòlde Riu d'Alcanar.
    Ami m'agraden els animals pero els gossos i els gats petits, les serps i els animals exòtics no molt.
    Tampoc m'agrada la Formula 1, pero si que m'agrada el tenis.

    Espero coneixeus a tots a Menorca!

    Adéu

    ResponElimina
  5. Hola Nicolau el teu toyota es guay pero ves a mirar al meu Fort Mustany GT.

    Migue

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI