dimecres, 28 de gener del 2009

ANDREA FEMENIA MAHIQUES

Hola! sóc Andrea Femenia i tinc 11 anys. Sóc del 24 d'octubre del 1997 i vaig náixer a la clínica Aquari a Beniarbeig.Ara visc a Xàbia, on vaig a l'escola.El meu signe del zodíac és Escorpí, així que aneu amb compte amb mi! Tres dies a la setmana vaig a música i un dia a tennis. A mi m'agrada molt la gent qué te ganes de "FESTA" i espere que a vosaltres també.Sobre l'encontre espere que ens fem amics i ho passem molt bé mostrant els treballs i explicacions sobre el treball de Sant Joan i compartint coneixements i anècdotes.Adéu i fins prompte!

3 comentaris:

  1. Hola som na Arina i jo tambe tinc 11 anys i el meu aniversari es al 16 de gener,el meu signe del zodiac es capricorni.A mi tambe magrada la gent que te ganes de festa,esper que siguem amigues adeu.

    Arina.Orlova.Adeu

    ResponElimina
  2. Hola soc Arina m'agrada molt la foto que tens,una pregunta a ti te agrada els animals? tenc moltes ganes de conexerte


    Adeu.Per na Andrea.!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Hola soc Anabel de Fraga. Em xoca vol dir m'agrada crec que solament o diem a Fraga. A io tambe m'agrada molt la festa. Espero veure't a Menorca.
    Fins prompte!!!

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI