dimecres, 28 de gener del 2009

LAURA MARIA CASTRO RODRÍGUEZ

Hola!!
Em diuen Laura Maria Castro Rodriguez. Tinc onze anys ,igual que la resta dels meus companys.Vaig nàixer el 23 d'agost del 1997.Visc a Xábia (Alacant).Vaig a l`escola C.P.Graüll a la classe de 6é A.La meua mestra li diuen Rosa. El que més m`agrada són els animals.A casa tinc dos pardalets i una gossa Yorkshire que es diu Perla i entre les meues aficcions està la vela. M`agradaria que la vostra localitat fóra tan bonica com la nostra.Espere fer bona amistat amb tots vosaltres.Bé, adéu!!

2 comentaris:

  1. Ola jo soc Emilia del CEIP miquel servet.
    Jo vaig náixer el 12 de agost.
    A jo també m' agradan els animals.
    Donç, molts abraços de part de Fraga.

    ResponElimina
  2. hola laura, yo em dic ainoa i soc de l´escol.la de miguel servet, a fraga.
    a yo també mágraden molt els animals, pero a la meva casa sol tinc 4 peixos.
    dew...fins després

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI