dimecres, 28 de gener del 2009

JOSE MARÍ NOGUERA

Hola a tots i a totes. Jo em dic Jose Mari Noguera i tinc 11 anys.Vaig nàixer a Dénia el 13 de desembre, el dia de Santa Llúcia, per tant sóc Sagitari. Toque el saxo alt. A mi m'agrada molt viatjar i nadar.
També fer excursions i descobrir coses noves. També m'agraden molt els animals, en concret els gats.En tinc un i es diu Toulouse.També tinc gossos però no m'agraden tant.
Una cosa que faig tots o quasi tots els dies és anar a caminar,i anar amb bicicleta. Tinc moltes ganes de fer l'intercanvi.
Espere que isca bé el projecte i conéixer així gent nova. Fins prompte!!!

1 comentari:

  1. hola jo soc na Noelia i també toc el saxo alt.
    Mont a cavall i m'agrada molt.

    c.p.mare de deu del toro.
    es mercadal.

    ResponElimina

DEIXA'NS UN COMENTARI